حسابداری با طعم تحت وب

حسابداری با طعم تحت وب

چند دلیل ساده برای توجیه حسابداری تحت وب

واژه جدیدی به نام تحت وب ! چیزی که در حال دگرگون سازی همه فناوری های نرم افزارهای است حتی نرم افزارهای طراحی 3 بعدی و انیمیشن سازی. اما حسابداری با نرم افزارهای 3 بعدی سازی بسیار متفاوت است و نیازمندی اصلی آن تحلیل مهندسی نرم افزاری است نه موتورهای گرافیکی قدرتمند . خوشبختانه در ایران فناوری وب به صورت کاملا به روز در حال استفاده انواع سازمان ها و اشخاص مختلف است و جای حسابداری تحت وب میان آنها خالی است .
تحت وب را باید با نگاهی جدید دید ، به گونه ای که باید هزینه ها و سرعت اجرای کارها را افزایش دهد . اگر قرار باشد مانند نسخه ویندوزی باشد دلیلی ندارد که حرفی از آن به میان آید . قطعا ویژگی ها و قابلیت هایی جدیدی را برای کاربران خود به همراه دارد . 
•    یکپارچه سازی اطلاعات را هدف قرار میدهد ، این ویژگی است که همیشه در سازمان ها و یا جابجایی اطلاعات بین رایانه ها مشکل ساز بوده است از گذشته با ابزارهای ذخیره سازی مانند فلش یا CD و امروز با جابجایی فایل ها توسط ابزارهای ابری ! اما یکپارچه سازی کاری دیگری را انجام میدهد این کار به معنای جابجایی فایل ها و دیتابیس نیست ! بلکه با ارائه دسترسی ها در سطوح مختلف به مدیران و کاربران سیستم این خاصیت را در حسابداری در قالب تحت وب ایجاد میکند.
•    رابط کاربری برگرفته از قدرت طراحی وب سایت ، همیشه کسب و کارها با مشاهده سایت های خارجی علاقه دارند که وب سایتی با سطح طراحی گرافیکی مثال زدنی داشته باشند اما آن چیزی که مهم است نبوغ طراح و زیرساخت های فراهم شده در زبان های برنامه نویسی وب است همه ابزارها و فریم ورک های تحت وب و مرورگر به کمک نرم افزارهای تحت وب می آیند و میتوانند رابط کاربری UI/Ux خاص و فراتر از ویندوز را ارائه کند.
•    فرایند های خودکار سازی بدون دخالت انسان ، سرور ها 24 ساعته روشن هستند مخصوصا سرور های مستقر در محل های مرکز داده یا Data Center رشد سخت افزارهای سرور بسیار زیاد بوده است و چالش خاموش شدن یا Down شدن در حال منسوخ شدن است . بد نیست که نرم افزارها به جای اینکه طی ساعات خاصی روی یک شبکه داخلی اجرا شوند طی 24 ساعت و 7 روز هفته در دسترس مدیران و کاربرانش باشد زیرا نرم افزار تحت وب شما مانند یک وب سایت آنلاین رفتار میکند.
•    امنیت و نگهداری اطلاعات به مراتب قدرتمند تر و سریع تر ! وقتش رسیده که با سوختن و به سرقت رفتن رایانه ها خداحافطی کنید ، اگر اطلاعات شما در چندین محل امن به صورت خودکار قرار بگیرد میتواند دیگر جای نگرانی برای از بین رفتن اطلاعات وجود نخواهد داشت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب بیشتر

بک آپ یا پشتیبان گیری چیست؟
دسته‌بندی نشده

بک آپ یا پشتیبان گیری چیست؟

اگر روزی اطلاعات شخصی شما توسط یک سری عوامل ناشناخته از بین برود احتمال اینکه اطلاعات شما برای همیشه از دست برود بسیار زیاد است

question